Retur och återbetalningar

Återbetalning 💳

Om din produkt (i den osannolika händelsen) skulle visa sig vara felaktig kan du returnera den till oss för återbetalning eller byte inom 30 dagar efter mottagandet.

För att vara berättigad till retur måste varan vara:

  • oanvänd

  • i samma skick som när du mottog den

  • i originalförpackning

Returer 📦

När vi har mottagit och inspekterat din retur skickar vi ett bekräftelsemail. I samma meddelande informerar vi dig om återbetalningen har godkänts eller avslutats.
Om återbetalningen godkänns behandlas den direkt och en kredit sätts in på ditt kort eller din ursprungliga betalningsmetod inom några arbetsdagar.

Försenade eller saknade återbetalningar ⏳

Om du ännu inte har fått din återbetalning:

  1. Kontrollera först ditt bankkonto.

  2. Kontakta därefter ditt kreditkortsföretag – ibland tar det tid innan återbetalningen registreras.

  3. Kontakta även din bank – vissa överföringar kan ha handläggningstid.

Har du gjort allt detta men ändå inte fått återbetalningen? Kontakta oss via chatt eller mail på info.nordsilke@gmail.com.

Byten 🔄

Vi ersätter endast varor som är defekta eller skadade.
Om du vill byta mot samma produkt, vänligen kontakta oss via vårt formulär eller via e-post: info.nordsilke@gmail.com.

Returfrakt 🚚

För att starta en retur – kontakta oss på info.nordsilke@gmail.com.
Vi skickar dig tydliga instruktioner om var du ska skicka din retur.