Leveransvillkor đâš
Av logistiska skÀl kan vissa artiklar i samma bestÀllning skickas separat. Det innebÀr att du kan fÄ dina produkter i flera paket.
För att sĂ€kerstĂ€lla snabb och korrekt leverans â dubbelkolla alltid att din leveransadress Ă€r korrekt vid utcheckning. Observera att vi inte kan ansvara för förlorade paket om adressen har angetts felaktigt eller ofullstĂ€ndigt av kunden.
I kassan kan du vÀlja fraktmetod, inklusive gratisalternativet (detta kan innebÀra leverans frÄn en leverantör utanför Sverige).
Behandlingstid & Leveranstid
-
Behandlingstid: 2â5 arbetsdagar
-
Leveranstid efter behandling: ca 5â9 arbetsdagar
(Tiderna Àr ungefÀrliga och vi kan inte garantera exakta leveransdatum.)
NÀr din bestÀllning Àr behandlad skickar vi dig ett spÄrningsnummer tillsammans med en leveransbekrÀftelse via e-post.
Om du inte har fĂ„tt spĂ„rningsnumret inom 5 arbetsdagar â kontakta oss pĂ„ info.nordsilke@gmail.com och inkludera ditt bestĂ€llningsnummer.
Förseningar
Vi strÀvar alltid efter att leverera i tid, men oförutsedda omstÀndigheter som helgdagar, naturkatastrofer, transportstrejker eller andra hÀndelser utanför vÄr kontroll kan leda till förseningar.
Skulle din leverans överskrida 45 arbetsdagar erbjuder vi full Äterbetalning.
VÄrt löfte
Vi Ă€r dedikerade till att uppfylla â eller övertrĂ€ffa â dina förvĂ€ntningar. VĂ„rt team gör alltid sitt bĂ€sta för att leverera dina produkter pĂ„ eller före det berĂ€knade leveransdatumet.
Har du frĂ„gor om leveransen? Hör gĂ€rna av dig till oss pĂ„ info.nordsilke@gmail.com đ