Leveransvillkor 🚚✹

Av logistiska skÀl kan vissa artiklar i samma bestÀllning skickas separat. Det innebÀr att du kan fÄ dina produkter i flera paket.

För att sĂ€kerstĂ€lla snabb och korrekt leverans – dubbelkolla alltid att din leveransadress Ă€r korrekt vid utcheckning. Observera att vi inte kan ansvara för förlorade paket om adressen har angetts felaktigt eller ofullstĂ€ndigt av kunden.

I kassan kan du vÀlja fraktmetod, inklusive gratisalternativet (detta kan innebÀra leverans frÄn en leverantör utanför Sverige).

Behandlingstid & Leveranstid

  • Behandlingstid: 2–5 arbetsdagar

  • Leveranstid efter behandling: ca 5–9 arbetsdagar
    (Tiderna Àr ungefÀrliga och vi kan inte garantera exakta leveransdatum.)

NÀr din bestÀllning Àr behandlad skickar vi dig ett spÄrningsnummer tillsammans med en leveransbekrÀftelse via e-post.
Om du inte har fĂ„tt spĂ„rningsnumret inom 5 arbetsdagar – kontakta oss pĂ„ info.nordsilke@gmail.com och inkludera ditt bestĂ€llningsnummer.

Förseningar

Vi strÀvar alltid efter att leverera i tid, men oförutsedda omstÀndigheter som helgdagar, naturkatastrofer, transportstrejker eller andra hÀndelser utanför vÄr kontroll kan leda till förseningar.
Skulle din leverans överskrida 45 arbetsdagar erbjuder vi full Äterbetalning.

VÄrt löfte

Vi Ă€r dedikerade till att uppfylla – eller övertrĂ€ffa – dina förvĂ€ntningar. VĂ„rt team gör alltid sitt bĂ€sta för att leverera dina produkter pĂ„ eller före det berĂ€knade leveransdatumet.

Har du frĂ„gor om leveransen? Hör gĂ€rna av dig till oss pĂ„ info.nordsilke@gmail.com 💙